Czwartkowe zmagania i już prawie weekend!

Czwartek to mój ulubiony dzień pod względem nieprzewidywalności zachowań młodzieży i wyzwań jakie stoją przed moją znajomością norweskiego.

Jednego dnia zaliczam pracę w dwóch gimnazjach, w dwóch miejscowościach z piątką wspaniałych nastolatków.


Dziś w jednym z nich zgłębialiśmy norweskie miasta i województwa w ramach przygotowania przed testem. Opanowanie podniecenia przy kolejnym wypełnianiu internetowego quizu przerosło mnie kompletnie :) 19 województw i ponad 50 miast do odnalezienia - wynik 156 nietrafionych kliknięć za pierwszym razem. Po kilkunastu próbach i wypisaniu wszystkich miast na kartce u mnie 17 nietrafień :D u dzieciaków trochę gorzej. Obalam mit, że w późniejszym wieku trudniej przyswaja się wiedzę.





Przyzwyczaiłam już ich, że Pani zawsze wie lepiej i na pewno ma rację :D :D :D 
Chyba nawet zaczęli w to wierzyć...

W międzyczasie zrobiłyśmy projekt plakatu o cukrzycy i zdrowym przy tej chorobie odżywianiu. Ile nowych wyrazów dziś poznałam...


A wszystko zaczęło się od porannej gry w surowego nauczyciela i niezapowiedzianego testu podsumowującego dział części zdania. Ups. 
Brak entuzjazmu, marazm, kreatywność odmian... 

Będę sprawdzać z zapartym tchem :) 
Dobrze, że było ich tylko dwóch...

A teraz czas zacząć przygotowania do polskiego wieczoru w norweskim towarzystwie. Rozpowszechniamy polskie tradycje kulinarne.

Komentarze

  1. Czy ja dobrze widzę? To mapa-obrus? LOVE IT!!!! skąd można taką wziąć? cuuudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Beti :) tak to obrus w mapę świata po angielsku :) fantastyczna! Kupiłam ją tu w Norwegii, ceny nie pamiętam ale na twoje życzenie sprawdzę :)

      Usuń
    2. przypomniałam sobie właśnie o tym obrusie i wróciłam na bloga, sprawdź plissss :))))
      Ps. czemu nic nowego nie piszesz? :)

      Usuń
    3. Sprawdzę, tylko daj mi czas :D to specjalna dziesięciokilometrowa wyprawa do centrum handlowego, które chętnie odwiedzę! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bajka o kotku Kogutku i nieszczęśliwym ptaszku

Trudne decyzje, jak się z nimi uporać

Pierwsze spotkanie sześciolatka ze norweską szkołą.